مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 23:222022-05-28سياسي

استعفای رییس شورای شهر تویسرکان تایید شد


سخنگوی شورای شهر تویسرکان با اشاره به استعفای رییس شورای شهر گفت: استعفای علی خزایی با حداکثر آرا از سوی اعضای شورا پذیرفته شد.

- علی اکبر پیری در گفت وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان از استعفای علی خزایی رییس شورای شهر تویسرکان خبر داد و اظهار کرد: استعفانامه رییس شورا روز پنج شنبه هفته گذشته به صحن شورا ارائه و در دفتر ثبت شد.

وی با اشاره به اینکه روز شنبه موضوع استعفای علی خزایی در شورا بررسی شد افزود: استعفای رییس شورای شهر تویسرکان با اکثریت آرا یعنی چهار رای موافق و دو رای مخالف پذیرفته شده است.

سخنگوی شورای شهر تویسرکان علت استعفای رییس شورا را مشکلات جسمی چون دیسک کمر دانست و با بیان اینکه این موضوع در استعفانامه هم ثبت شده است تاکید کرد: هیچ یک از اعضای شورا با هم مشکل نداشتند، ضمن اینکه همه از آقای خزایی خواستند در شورا بماند اما ایشان به دلیل مشکلات جسمی نپذیرفتند.

وی در خصوص اینکه گفته می شود این سومین بار است که آقای خزایی از شورا استعفا می دهد گفت: برگه رسمی نامه استعفای علی خزایی برای اولین بار است که به شورا ارائه می شود.

پیری در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: پس از استعفای آقای خزایی از شورا ششم، عضو علی البدل حسین محمدظاهری طبق قانون به شورا دعوت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفای رییس شورای شهر تویسرکان تایید شد

استعفای رییس شورای شهر تویسرکان تایید شد