مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 22:572022-05-28سياسي

نمایشگاه عکس باغ دولت آباد یزد/ نمایش جاودانگی تمدن ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، آشنایی با میراث تاریخی و فرهنگی فرصتی است تا مردم ایران توجه بیشتری به میراث گران بهای گذشتگان خود در طول تاریخ داشته باشند؛ - نمایشگاه دائمی عکس و اسناد قدیمی باغ دولت آباد یزد، با هدف معرفی و حفظ این اثر ارزشمند تاریخی دایر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، آشنایی با میراث تاریخی و فرهنگی فرصتی است تا مردم ایران توجه بیشتری به میراث گران بهای گذشتگان خود در طول تاریخ داشته باشند؛ فرصتی که نسل جوان باید از آن آگاه شود و نسل های بالاتر هدایت گر شوند تا این قدر و منزلت تاریخ و تمدن ایرانی همچنان پابرجا باقی بماند.

نمایشگاه دائمی عکس و اسناد قدیمی با عنوان باغ دولت آباد در گذر زمان شامل مجموعه عکس ها و اسناد مرمت این باغ طی 50 سال است که به همت میراث دوستان یزدی، جاودانگی تمدن چند هزار ساله را به نمایش می گذارند، تا گردشگران علاوه بر گردش در باغ دولت آباد و بازدید از بلندترین بادگیر جهان، از روند ساخت، مرمت و حفظ این مجموعه بیشتر آشنا شوند.

قرار است نسخ خطی جمع آوری شده از مرکز اسناد ملی ایران درباره باغ دولت آباد یزد پس از مطالعه کارشناسی و استخراج اطلاعات به نمایشگاه دائمی تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه عکس باغ دولت آباد یزد/ نمایش جاودانگی تمدن ایران

نمایشگاه عکس باغ دولت آباد یزد/ نمایش جاودانگی تمدن ایران