مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 22:422022-05-28اقتصادي

تسهیلات ویژه حمایت از خانواده در استان بوشهر ارائه می شود


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر با اشاره به تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: 10 هزار و 720 میلیارد تومان در اجرای این قانون اختصاص یافت.

- علی درویشی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه دولت در حمایت از خانواده، فرزند آوری و ازدواج جوانان تسهیلات و کمک های ویژه ای به جامعه هدف ارائه می کند اظهار داشت: در این راستا به دستگاه های اجرایی و ادارات در استان ها بودجه و اعتباراتی ابلاغ شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر جمعیت را جز اساسی ترین مباحث مدیریت هر کشور و نظام برنامه ریزی دانست و بیان کرد: به همین سبب حفظ تعادل و پویایی ساختار آن همواره مورد توجه قرار گرفته و اهمیت تغییرات جمعیتی تا حدی بوده که در سال های اخیر پیری جمعیت در حالت کلی و به ویژه کاهش فرزند آوری، نگرانی در جامعه را ایجاد کرده است.

وی پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت را در جامعه بسیار مهم دانست و خاطر نشان کرد: افزایش نرخ باروری، رفع موانع ازدواج، تسهیل و ترویج تشکیل خانواده و افزایش فرزندان مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

درویشی از اختصاص تسهیلات مناسب در عرصه های ازدواج جوانان، فرزند آوری و حمایت از خانواده خبر داد و خاطر نشان کرد: در تبصره 17 قانون بودجه سال 1401 به منظور اجرا قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده 10


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات ویژه حمایت از خانواده در استان بوشهر ارائه می شود

تسهیلات ویژه حمایت از خانواده در استان بوشهر ارائه می شود