مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 22:372022-05-28اقتصادي

اجرای طرح تولید قراردادی گوشت در ایلام


معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان ایلام با بیان اینکه طرح تولید قراردادی گوشت در ایلام اجرایی می شود گفت: در این طرح کشور به 4 قسمت تقسیم و هر قسمت شامل 8 استان است.

- درخشنده رحیمی معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان ایلام شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: هدف از اجرای طرح تولید قراردادی گوشت قرمز این است که دامداران در قبال دریافت نهاده های دامی بعد از چند ماه پرورش دام خود را به کشتارگاه و بعد از کشتار به شرکت پشتیبانی امور دام تحویل که به صورت منجمد یا گرم در بازار توزیع شود.

وی افزود: در این طرح کشور به 4 قسمت تقسیم و هر قسمت شامل 8 استان است که استان ایلام در قطب شمال غرب و غرب کشور با مرکزیت استان آذربایجان شرقی قرار گرفته است.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: ظرفیت قرارداد این طرح 20 هزار راس دام سبک و 138 راس دام سنگین برای استان ایلام است که پس از تدوین دستورالعمل و ابلاغ قرارداد از طریق پشتیبانی امور دام با اتحادیه عشایری و نیز اتحادیه دامداران استان به منظور بهره مندی دامداران از نهاده های تغذیه ای به صورت ضمانت نامه ای عقد قرارداد به عمل می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تولید قراردادی گوشت در ایلام

اجرای طرح تولید قراردادی گوشت در ایلام