مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 22:272022-05-28بين الملل

بسیج عمومی در فلسطین علیه راهپیمایی پرچم؛ هنیه: نابودی اسراییل فرا رسیده است


منابع صهیونیستی خبر دادند که قرار است مراسم این رژیم موسوم به راهپیمایی پرچم بعد از ظهر یکشنبه برگزار شود؛ اقدامی که خشم مردم فلسطین را به همراه داشته و موجب تظاهرات و اعتراضات بسیاری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری عبری شامگاه امروز شنبه خبر دادند که رژیم موقت صهیونیستی قصد دارد مراسم موسوم به راهپیمایی پرچم را ساعت 16 به وقت محلی برگزار کند.

راهپیمایی پرچم یا رقص پرچم در تقویم عبری برابر است با سالروز اشغال قدس شرقی به دست رژیم صهیونیستی.

این رژیم در هفتم ژوییه 1967 قدس شرقی را اشغال کرد و آن روز را روز اورشلیم (روز قدس) نامیده اما بر اساس تقویم عبری، این روز امسال برابر است با فردا (یکشنبه/ هشتم خرداد).

صهیونیستها با وجود اینکه اعلام کرده اند این راهپیمایی در موعد مقرر برگزار خواهد شد، در عین حال، بسیار نگران پاسخ گروههای مقاومت به ویژه حماس هستند؛ به نحوی که شبکه عبری کان گزارش داد که از ترس شلیک موشک از غزه و سازمانهای فلسطینی حاضر در جنوب لبنان، پدافند هوایی، تقویت و سامانه گنبد آهنین نیز مستقر خواهد شد .

هنیه: نابودی اسراییل فرا رسیده است در واکنش به این مسئله، اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس درباره اقدامات صهیونیستها برای برگزاری مراسم راهپیمایی پرچم گفت که با این مراسم مقابله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج عمومی در فلسطین علیه راهپیمایی پرچم؛ هنیه: نابودی اسراییل فرا رسیده است

بسیج عمومی در فلسطین علیه راهپیمایی پرچم؛ هنیه: نابودی اسراییل فرا رسیده است