مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 21:572022-05-28بين الملل

هادی العامری: قادر به حل بن بست سیاسی در عراق هستیم


رییس ائتلاف الفتح عراق تأکید کرد که اجازه داده نخواهد شد که این کشور به عقب بازگردد یا هیچ گونه جنگ شیعی-شیعی صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هادی العامری رییس ائتلاف الفتح عراق تأکید کرد که باید برای پشت سر گذاشتن بن بست سیاسی در این کشور، تلاشهای بیشتری صورت گیرد.

شبکه خبری الغدیر به نقل از العامری گزارش داد، عراق قادر به حل بن بست سیاسی است و ما به همه گروههای سیاسی، امید زیادی داریم.

حل این مسئله با حل وضعیت گروههای شیعه آغاز می شود .

وی با بیان اینکه فراکسیون بزرگتر در پارلمان عراق، در راستای خروج از بن بست تلاش می کند، تأکید کرد، حل مسئله منصب رایست جمهوری باعث خواهد شد که بن بست در میان گروههای شیعه نیز حل شود.

رییس الفتح با اشاره به اینکه حل نشدن مسئله ریاست جمهوری، علت اصلی تداوم بحران در عراق است، خاطر نشان کرد: اجازه داده نخواهد شد که به عقب بازگردیم یا هیچ گونه جنگ شیعی-شیعی صورت گیرد .

العامری در پایان گفت که مرجعیت دینی و خردمندان عراق در برابر هر طرحی که اتحاد را در این کشور هدف قرار می دهد، خواهند ایستاد.

العامری به تازگی در خصوص تصویب قانون ممنوعیت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در پارلمان عراق گفت: به ملت عزیز و سرافراز عراق تبریک می گوییم که قانون جرم انگاری عادی سازی با رژیم صهیونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هادی العامری: قادر به حل بن بست سیاسی در عراق هستیم

هادی العامری: قادر به حل بن بست سیاسی در عراق هستیم