مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 21:322022-05-28اقتصادي

اهلیت خریداران سهام خودروسازان شرط اصلی واگذاری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدرضا فاطمی امین در دیدار با اعضای هیئت مدیره انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان کشور گفت: برای واگذاری سهام دو خودروساز کشور برنامه ریزی انجام شده و سندی در دست تدوین است که بر اساس آن اهلیت، - وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه برای واگذاری سهام دو خودروساز کشور برنامه ریزی شده است، گفت: سندی در این ارتباط نیز در دست تدوین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدرضا فاطمی امین در دیدار با اعضای هیئت مدیره انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان کشور گفت: برای واگذاری سهام دو خودروساز کشور برنامه ریزی انجام شده و سندی در دست تدوین است که بر اساس آن اهلیت، توانایی، تخصص و تعهد خریداران این سهام به عنوان مهم ترین شروط در نظر گرفته خواهد شد.

وی افزود: موضوع دیگری در این باره مورد توجه قرارگرفته و آن تمهیداتی است که برای دوران گذار در تغییر سهامداران شرکت های خودروساز اندیشیده خواهد شد.

فاطمی امین درباره وضعیت صنعت خودروسازی نیز بیان داشت: علاوه بر آگاهی بخشی به جامعه پیرامون اتفاقات مثبتی که در صنعت خودرو افتاده و می افتد، اصلاح ایراد ها و کاستی های این صنعت نیز ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهلیت خریداران سهام خودروسازان شرط اصلی واگذاری است

اهلیت خریداران سهام خودروسازان شرط اصلی واگذاری است