مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 21:222022-05-28اقتصادي

وزیر کار آلمان: تحریم گاز روسیه برای جامعه آلمان سم است


وزیر کار آلمان در مصاحبه ای هشدار داد که تحریم واردات گاز از روسیه برای جامعه آلمان سم خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هابرتوس هیل وزیر کار آلمان روز شنبه گفت که تحریم گاز طبیعی روسیه، تاثیر جدی بر اقتصاد و همچنین جامعه آلمان خواهد گذاشت.

وی که با نشریه فانک مصاحبه می کرد، گفت: ما باید به تدریج از واردات گاز مستقل شویم اما اعمال فوری تحریم باعث پیچیده شدن شرایط شده و به افزایش قیمت ها منجر می شود که در نهایت به از دست رفتن فرصت های شغلی می انجامد که باید از آن اجتناب کنیم .

هیل اشاره کرد که بازار کار در آلمان با وجود آسیب دیدن از پیامدهای همه گیری کووید-19 اما در حال حاضر با ثبات است اما اقدامات شدید نظیر قطع واردات گاز از روسیه باعث وخیم شدن شرایط می شود.

وزیر کار آلمان گفت: در صورت تحریم فوری واردات گاز، شرایط کاملا متفاوت اقتصادی و اجتماعی ایجاد خواهد شد و تحریم (گاز روسیه) برای جامعه آلمان سم است .

آلمان به همراه دیگر کشورهای اروپایی درصدد کاهش واردات منابع انرژی از روسیه بوده اما برلین گفته که این کشور نمی تواند این کار را فوری انجام دهد و به بحران اقتصادی و صنعتی منجر خواهد شد.

آلمان به طور گسترده ای به حامل های انرژی روسیه وابسته بوده و تقریبا 25 درصد از نفت خود و 40 درصد از گاز مورد نیازش را از روسیه وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کار آلمان: تحریم گاز روسیه برای جامعه آلمان سم است

وزیر کار آلمان: تحریم گاز روسیه برای جامعه آلمان سم است