مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 20:422022-05-28اقتصادي

معاون دادستان: تولید کنندگان مرغ و تخم مرغ نگران نباشند/ دولت حامی تولیدکنندگان است


دولت در حمایت از تولیدات مرغ و تخم مرغ با اعطاء تسهیلات سرمایه در گردش، خرید تضمینی، تامین نهاده ها و صدور مجوز صادرات در تولید مازاد نیاز داخل تهمیدات لازم را اندیشیده و حامی خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس،  عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور و رییس دبیرخانه اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه خطاب به تولید کنندگان مرغ و تخم مرغ کشور گفت: در طی مذاکراتی که با وزیر جهاد داشتم و از برنامه های وزارت جهاد و تنظیم بازار کسب اطلاع کردم و تاکید می کنم در این برهه مهم تاریخ کشور که ارز ترجیحی و رانت بی شمار حذف شده این اطمینان حاصل است که دولت در حمایت از تولیدات مرغ و تخم مرغ با اعطاء تسهیلات سرمایه در گردش، خرید تضمینی، تامین نهاده ها و صدور مجوز صادرات در تولید مازاد نیاز داخل تهمیدات لازم را اندیشیده و حامی خواهد بود.

عمرانی از بخش خصوصی متعهد و افسران اقتصادی که تا کنون تلاش فراوانی در تامین مواد غذایی مردم داشته و دارند و در همه عرصه ها پیشرو بوده اند ضمن قدردانی، خواست تا با تلاش مضاعف صبوری کنند تا از این مرحله اقتصادی نیز سربلند عبور نموده و نتیجه همه تلاش ها به رفع مشکلات معیشتی مردم نجیب کشور ختم شود.

عمرانی همچنین به آن دسته انگشت شمار که از جنس تولید کننده واقعی نیستند و با نابودی جوجه یک روزه و نمایش آن در فضای مجازی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون دادستان: تولید کنندگان مرغ و تخم مرغ نگران نباشند/ دولت حامی تولیدکنندگان است

معاون دادستان: تولید کنندگان مرغ و تخم مرغ نگران نباشند/ دولت حامی تولیدکنندگان است