مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 20:172022-05-28سياسي

زنان لرده نقش ویژه ای در آخرین شکست انگلیسی ها در استان بوشهر داشتند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: زنان لرده عشایر دشتستان نقش ویژه ای در آخرین شکست انگلیسی ها در استان بوشهر داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر شنبه در دیدار با سران طوایف، ایل و تیره ها، نخبگان و معتمدین ایل بزرگ قشقایی با اشاره به نقش آفرینی عشایر در زمینه های مختلف اظهار داشت: ایل قشقایی ستاره پر فروغ عشایر ایران است.

وی با بیان اینکه قشقایی یک ایل با فرهنگ است خاطرنشان کرد: ایل قشقایی دارای روحیه و رویه مقاومت در مقابل استبداد و استعمار و یک جمعیت بسیار با غیرت در عرصه های گوناگون است.

امام جمعه بوشهر با تقدیر از تجلیل از خدمات و تلاش عشایر در عرصه های گوناگون انقلاب اسلامی تصریح کرد: زنان عشایر مظهر نجابت، بزرگی و پرورش دهنده انسان های بزرگ هستند.

آیت الله صفایی بوشهری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عشایر بیان کرد: برگزاری یادواره شهدای عشایر استان بوشهر اهمیت بسیار زیادی دارد و باید همه ظرفیت ها برای برگزاری باشکوه این یادواره بکارگیری شود.

وی با بیان اینکه عشایر در طول تاریخی همواره پیشگام و بسیجی بوده اند خاطرنشان کرد: در آخرین شکست انگلیسی ها در استان بوشهر زنان لرده عشایر دشتستان نقش ویژه ای داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان لرده نقش ویژه ای در آخرین شکست انگلیسی ها در استان بوشهر داشتند

زنان لرده نقش ویژه ای در آخرین شکست انگلیسی ها در استان بوشهر داشتند