مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 17:572022-05-28اقتصادي

جمع آوری 650 معتاد متجاهر /ضرورت افزایش کمپ ها در گلستان


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: از ابتدای سال جاری تعداد 650 معتاد متجاهر از سطح استان گردآوری شدند و به واسطه این اقدام آمار سرقت در استان 12 درصد کاهش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی طالبی بعد از ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: مواد مخدر عامل اصلی بسیاری از آسیب های اجتماعی مثل طلاق، کودک آزاری، همسر آزاری، سرقت، فقر و حتی قتل در جامعه است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه پا مواد مخدر در گلستان افزود: عامل 55 درصد طلاق ها، 35 درصد شرارت ها، 65 درصد کودک آزاری و 20 درصد قتل ها اعتیاد است و 40 درصد کل زندانیان به طور مستقیم با اعتیاد در ارتباط هستند.

وی اضافه کرد: میدان مبارزه با مواد مخدر میدان خطرناکی است و یک تفاوت مهم آن با میدان جنگ دفاع مقدس این است که در دفاع مقدس هرگاه شخصی هدف دشمن قرار می گرفت جانباز و یا شهید می شود اما کسانی که بر اثر استعمال مواد مخدر آسیب می بینند معتاد و منفور جامعه می شوند.

برای مقابله با مواد مخدر نیازمند جهاد تبیین هستیم طالبی با بیان اینکه برای مقابله با مواد مخدر نیازمند جهاد تبیین هستیم افزود: خبرنگاران، فعالان اجتماعی خیرین و همه مردم باید احساس مسئولیت کرده و وارد میدان شوند و نسل جدید را از عواقب هولناک مصرف مواد مخدر آگاه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 650 معتاد متجاهر /ضرورت افزایش کمپ ها در گلستان

جمع آوری 650 معتاد متجاهر /ضرورت افزایش کمپ ها در گلستان