مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 17:522022-05-28سياسي

نظر ائمه جمعه باید در ارزیابی مدیران لحاظ شود


دفاتر ائمه جمعه پناهگاه مردم و مطالبه گران است که از رو باید در ارزیابی مدیران نظرات ائمه جمعه لحاظ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محمد عبادی زاده ظهر امروز در نشست ائمه جمعه سراسر استان هرمزگان با حضور استاندار هرمزگان اظهار داشت: مشروعیت و انتصاب نماز جمعه به امام المسلمین یکی از جنبه های نمازجمعه است که اقتضای آن پیشبرد منویات و مکتب امامین انقلاب اسلامی است.

وی افزود: وظیفه امام جمعه اتصال مردم و حاکمیت است که با وجود جنگ روانی دشمن علیه نظام، می طلبد که امام جمعه به عنوان این حلقه واسط، پرچمدار مطالبه گری مشکلات مردم بوده و سعی در تقویت رابطه مردم با نظام مقدس انقلاب اسلامی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: نقد منصفانه و دلسوزانه را یکی از مصادیق حمایت از دولت ها است وکاستی ها به پیشبرد امور حاکمیتی و تحقق اهداف دولت کمک می کند.

حجت الاسلام عبادی زاده ادامه داد: مدیران استانی و شهرستانی باید ارتباط خود با ائمه جمعه را تقویت کنند و اطلاعات لازم را در اختیار آن ها قرار دهند.

وی اضافه کرد: دفاتر ائمه جمعه پناهگاه مردم است و افرادی که دارای مشکل هستند و یا مطالبه ای دارند به دفتر امامان جمعه مراجعه می کنند که از رو در ارزیابی ادارات و مدیران باید نظرات امام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر ائمه جمعه باید در ارزیابی مدیران لحاظ شود

نظر ائمه جمعه باید در ارزیابی مدیران لحاظ شود