مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 17:522022-05-28سياسي

سهم اعتباری بیشتری برای مناطق محروم باید درنظرگرفته شود


نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: سهم اعتباری بیشتری برای مناطق محروم باید درنظرگرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر بسطامی نماینده ایلام ظهر روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان با حضور دیگر نمایندگان ایلام در مجلس، استاندار ایلام و مدیران کل استانی به دیدار اخیر نمایندگان ملت با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: سنجش عملکرد نهادها مبتنی بر نگاه رهبری است و رهبر انقلاب هماهنگی سه قوه، انقلابی بودن و صلاحیت مجلس را تایید می کند.

ماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی افزود: جمعیت، مساحت و ضریب محرومیت سه فاکتور مهم در توزیع اعتبارات استانی بوده که از بین این سه مهم عادلانه ترین شاخصه ضریب محرومیت است که باید در توزیع و تزریق بودجه های شهرستان ها برای ضریب محرومیت سهم اعتباری بیشتری لحاظ شود.

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب اصلاح ساختار بودجه بود و بر این موضوع نیز تاکید داشتند که در مجلس یازدهم اصلاح ساختار نظام بودجه تصویب شد.

بسطامی فقر و شکاف طبقاتی موجود در کشور را به دلیل عدم اجرای اصلاح ساختار بودجه عنوان کرد و گفت: مهم ترین چالش کشور با این همه نعمت و مواهب الهی، عدم تخصیص بودجه به مناطق مختلف و محروم کشور بر اساس ضریب محرومیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم اعتباری بیشتری برای مناطق محروم باید درنظرگرفته شود

سهم اعتباری بیشتری برای مناطق محروم باید درنظرگرفته شود