مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 17:472022-05-28سياسي

سردار شاهوارپور:سپاه میدان امدادرسانی در «متروپل» را رها نمی کند


فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: تا به امروز که6 روز از زمان ریزش ساختمان متروپل می گذرد، قرارگاه خاتم النبیا بی وقفه در حال آواربرداری و خدمت رسانی است.

- سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار فارس ضمن تسلیت درگذشت تعدادی از هم وطنانمان در حادثه متروپل آبادان اظهار کرد: از ساعات اولیه وقوع این حادثه مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرارگاه خاتم النبیا با دستگاه ها و ابزارآلات مجهز برای امدادرسانی به حادثه دیدگان وارد عمل شدند.

وی افزود: تا به امروز که 6 روز از زمان ریزش ساختمان متروپل می گذرد، قرارگاه خاتم النبیا بی وقفه در حال آواربرداری و خدمت رسانی است.

شاهوارپور با بیان اینکه این حادثه بسیار تاسفبار است، افزود: آواربرداری متروپل نیازمند تجهیزات مدرن است و در این خصوص هیچ کمبودی از نظر امکانات وجود ندارد و امیدواریم به زودی همه پیکرهایی که زیر آوار مانده اند، خارج شوند.

وی گفت: در حال حاضر سپاه و قرارگاه خاتم النبیا در کنار دولت و تمامی نهادهای امدادرسان در حال تلاش است.

حسن شاهوارپور با بیان اینکه مردم خوزستان بسیار صبور هستند، اذعان کرد: مردم آبادان تجربه دوران هشت ساله دفاع مقدس را دارند و امروز وظیفه ماست تا بر اساس منویات مقام معظم رهبری با مسببان این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار شاهوارپور:سپاه میدان امدادرسانی در «متروپل» را رها نمی کند

سردار شاهوارپور:سپاه میدان امدادرسانی در «متروپل» را رها نمی کند