مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 17:422022-05-28سياسي

جذب اعتبارات بخش گردشگری استان سمنان تسریع شود


استاندار سمنان با بیان اینکه تمام نقاط استان دارای ویژگی های بارز گردشگری است، گفت: اقدامات لازم در خصوص جذب اعتبارات بخش گردشگری استان تسریع یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان به میزبانی استانداری بیان کرد: بر اساس ابلاغ وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، شورای میراث فرهنگی و گردشگری استان در راستای معرفی و بهره گیری هرچه بهتر از استعدادها و پتانسیل های حوزه گردشگری تشکیل می شود.

وی افزود: در خصوص راه اندازی اقامتگاه های بوم گردی استعداد بسیار خوبی در سطح استان موجود است که ضرورت دارد تا اقدامات در این حوزه طی یک برنامه زمانبندی مدون تقویت شود.

استاندار سمنان ادامه داد: حضور مسافران و گردشگران در استان در بحث افزایش و ارتقا شاخص های گردشگری و تحقق رشد اقتصادی در این بخش تأثیر گذار است که باید از این مهم به خوبی بهره برد.

هاشمی با بیان اینکه توجه به بخش گردشگری تأثیر بسزایی در حوزه تحقق رشد اقتصادی خواهد داشت که ضرورت دارد در این خصوص توجه ویژه تری صورت گیرد، ابراز کرد: در استان سمنان، تمامی شهرستان ها، شهرها و روستاها استعداد جذب گردشگران و توریست ها را دارند که باید از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن بهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب اعتبارات بخش گردشگری استان سمنان تسریع شود

جذب اعتبارات بخش گردشگری استان سمنان تسریع شود