مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 17:322022-05-28سياسي

یادواره ارتحال امام (ره) و سردار شهید سلگی باشکوه برگزار شود


امام جمعه نهاوند خواستار برگزاری هرچه باشکوه تر یادواره ارتحال امام (ره) و سردار شهید حاج میرزا سلگیدر این شهرستان شد.

- همدان- امام جمعه نهاوند خواستار برگزاری هرچه باشکوه تر یادواره ارتحال امام (ره) و سردار شهید حاج میرزا سلگیدر این شهرستان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی شنبه در ستاد ارتحال امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند با بیان اینکه سالگرد ارتحال امام (ره) و یادواره 850 شهید شهرستان و بزرگداشت سردار شهید حاج میرزا محمد سلگی باید پرشکوه تر از همیشه برگزار شود، گفت: این یادواره باید به صورت ویژه و مستند سازی شده برگزار شود.

وی با تاکید بر اینکه برنامه های مربوط به این مراسم باید مستند، برنامه ریزی شده و دقیق باشد؛ اظهار کرد: ملت ما دست خالی بر طاغوت غلبه کردند ولی با اتحاد و همدلی ملت عزیز ایران، انقلاب در جریان 8 سال دفاع مقدس ماند، این اتفاقات شبیه همان معجزات الهی است که خداوند یاریگر مسلمانان بوده است.

امام جمعه نهاوند در ادامه بیان کرد: شرط موفقیت و پیروزی ما اینست که به وظایفمان خوب عمل کنیم اگر ما به خوبی عمل کردیم، یقین بدانید که خداوند نیز در آینده کمک خواهد کرد.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی تصریح کرد: در گذشته، دشمنان ما قوی بودند ولی نتوانستند کاری کنند؛ حالا که ما آمریکا را از ایران به منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره ارتحال امام (ره) و سردار شهید سلگی باشکوه برگزار شود

یادواره ارتحال امام (ره) و سردار شهید سلگی باشکوه برگزار شود