مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 17:322022-05-28سياسي

نقد منصفانه و دلسوزانه یکی از مصادیق حمایت از دولت است


نقد منصفانه و دلسوزانه یکی از مصادیق حمایت از دولت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد عبادی زاده عصر شنبه در نشست ائمه جمعه سراسر استان هرمزگان و استاندار هرمزگان، با بیان این نکته که نماز جمعه در 2 بعد قابل بررسی است، اظهارداشت: مشروعیت و انتصاب نماز جمعه به امام المسلمین یکی از جنبه های نماز جمعه است که اقتضای آن پیشبرد منویات و مکتب امامین انقلاب اسلامی است.

وی، با ذکر این نکته که امام جمعه حلقه وصل حاکمیت و مردم است، عنوان کرد: وظیفه امام جمعه اتصال مردم و حاکمیت است که با وجود جنگ روانی دشمن علیه نظام، می طلبد که امام جمعه به عنوان این حلقه واسط، پرچمدار مطالبه گری مشکلات مردم باشد و سعی در تقویت رابطه مردم با نظام مقدس انقلاب اسلامی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، نقد منصفانه و دلسوزانه را یکی از مصادیق حمایت از دولت ها دانست و ابراز کرد: بیان نقدها وکاستی ها به پیشبرد امور حاکمیتی و تحقق اهداف دولت کمک می کند.

حجت الاسلام عبادی زاده، ضمن تاکید بر اطلاع رسانی مناسب از سوی مجموعه دولت، بیان کرد: مدیران استانی و شهرستانی باید ارتباط خود با ائمه جمعه را تقویت کنند و اطلاعات لازم را در اختیار آن ها قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقد منصفانه و دلسوزانه یکی از مصادیق حمایت از دولت است

نقد منصفانه و دلسوزانه یکی از مصادیق حمایت از دولت است