مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 17:172022-05-28سياسي

بچه های انقلابی از آموزش وپرورش گیلان دلسرد شده اند


عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با طرح انتقاداتی نسبت به مدیرکل آموزش وپرورش گیلان، گفت: انتظار داشتیم با ورود نیروهای دلسوز و متخصص، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدرضا احمدی سنگری امروز در نشست هماهنگی با تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی و خدماتی استان در سالن اجلاس دیوان محاسبات استان با بیان اینکه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی وظیفه جذب اعتبار ندارند بلکه ما در کنار وظایف قانونی صرفاً یک تسهیل گر هستیم، اظهار کرد: مسؤولان باید در پیگیری اموری همچون راه بیشتر تلاش کنند تا رضایت نسبی مردم، فراهم شود.

وی با اشاره به وضعیت نامطلوب راه های اصلی در استان، افزود: راه خمام به خشکیبجار یکی از راه های خطرناک در استان هستند و ما منتظریم تا دستگاه متولی مشکلات آن را سریعاً حل کند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد مدیرکل آموزش وپرورش استان گیلان، گفت: انتظار ما از آموزش وپرورش بیشتر بود چراکه ما انتظار داشتیم با ورود نیروهای دلسوز و متخصص، آموزش وپرورش تقویت شود.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بچه های انقلابی از آموزش وپرورش گیلان دلسرد شده اند، تصریح کرد: از مدیرکل آموزش وپرورش گیلان این انتظار بود تا همه خانواده آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بچه های انقلابی از آموزش وپرورش گیلان دلسرد شده اند

بچه های انقلابی از آموزش وپرورش گیلان دلسرد شده اند