مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 17:072022-05-28سياسي

هوشیاری اقوام و سران طوایف سیستان و بلوچستان اجازه توطئه به دشمنان نمی دهد


معاون فرهنگی تبلیغات دفاعی کشور و سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح گفت: وحدت و یکپارچگی بسیار خوبی در بین اقوام و مذاهب مختلف در این استان وجود دارد و تاکنون با هوشیاری مردم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سردار ابوالفضل شکارچی امروز در نشست هم اندیشی علما، بزرگان و سران طوایف در زاهدان اظهار کرد: وحدت و یکپارچگی بسیار خوبی در بین اقوام و مذاهب مختلف در این استان وجود دارد و تا کنون با هوشیاری مردم، دشمن نتوانسته خدشه ای به این وحدت وارد کند.

معاون فرهنگی تبلیغات دفاعی کشور و سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای  مسلح افزود: یکی از ویژگی های سیستان و بلوچستان وحدت و یکپارچگی بین اقوام و مذاهب است که نقطه عطفی برای این استان محسوب می شود.

وی بیان کرد: دشمن سالیان سال در صدد است با برنامه ریزی و پیاده کردن نقشه های مختلف این وحدت و همدلی را برهم بزند که با هوشیاری مردم ولایت مدار و مرزدار استان تاکنون موفق نبوده و هرگز موفق نخواهدشد.

سردار شکارچی با اشاره به خدمات نظام در سیستان وبلوچستان گفت: با هدف توسعه و آبادانی این استان هم اینک برنامه های زیادی از طرف دولت انقلابی و مردمی درحال اجرایی شدن است که آثار مثبت آن در آینده نزدیک نمایان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشیاری اقوام و سران طوایف سیستان و بلوچستان اجازه توطئه به دشمنان نمی دهد

هوشیاری اقوام و سران طوایف سیستان و بلوچستان اجازه توطئه به دشمنان نمی دهد