مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 16:572022-05-28سياسي

انتظار 30 هزار خانوده برای سرپرستی فرزند/ 61 کودک سال گذشته رها شدند


معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: قریب 30 هزار خانوار در سامانه سازمان بهزیستی ثبت نام کردند که 17 هزار خانواده پرونده آنان کامل و آماده شده است.

- معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: قریب 30 هزار خانوار در سامانه سازمان بهزیستی ثبت نام کردند که پرونده 17 هزار خانواده کامل و آماده شده است.

محمد نصیری معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه این روزها اخبار متعددی را در حوزه فرزندخواندگی و رها شدن جنین در سایت ها و خبرگزاری ها شاهد هستیم؛ گفت: از یک نظر این موضوع برای ما قابل تحمل و قابل پیگیری است و حتی جنبه مثبتی هم دارد؛ آن هم از این بابت که توجه جامعه به مقوله فرزند خواندگی و سقط جنین بیشتر شده و موجب شده است تا به خانواده هایی که در نوبت سرپرستی کودک هستند؛ توجه بیشتری داشته باشیم.

نصیری با بیان اینکه قریب 30 هزار خانوار در سامانه سازمان بهزیستی ثبت نام کردند که 17 هزار خانواده پرونده آنان کامل و آماده شده است؛ اظهار کرد: هر روز که فرزند جدیدی به مراکز بهزیستی می آید و و فرآیندهای قانونی آن طی شده و قابلیت واگذاری را داشته باشد؛ ما موضوع فرزندخواندگی آن را به سرعت انجام می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار 30 هزار خانوده برای سرپرستی فرزند/ 61 کودک سال گذشته رها شدند

انتظار 30 هزار خانوده برای سرپرستی فرزند/ 61 کودک سال گذشته رها شدند