مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 16:472022-05-28پزشكي

یک مورد قطعی سرخک در آرادان شناسایی شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از شناسایی یک مورد قطعی سرخک در آرادان خبر داد و گفت: هم اکنون این خانواده اهل افغانستان تحت نظر پزشکان و مراقبت های بهداشتی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، کامران قدس بعد از ظهر شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه یک مورد قطعی سرخک در استان سمنان مورد شناسایی قرار گرفت، ابراز داشت: این مورد مربوط به ابتدا دختری هشت ساله است.

وی با بیان اینکه این کودک از اتباع افغانستانی، متولد ایران و ساکن آرادان است، افزود: این فرد هر دو نوبت واکسن سرخک را نیز دریافت کرده بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه جمعی از مرکز خدمات جامع سلامت آرادان در منزل این کودک حضور یافتند، ابراز داشت: سایر افراد خانواده وی نیز بررسی و این افراد تحت نظارت رعایت موارد بهداشتی هستند.

قدس ضمن بیان اینکه سرخک به شکل طغیان از افغانستان به داخل کشور ایجاد شد، در ادامه تصریح کرد: این موارد تماماً به صورت خارج از سیستم بهداشتی وارد شده که یعنی ایرانی ها منشأ آن نبودند.

وی ضمن بیان اینکه 21 هزار نفر تا سی سال واکسن سرخک را در استان سمنان دریافت کردند، افزود: 67 مورد با موارد مشکوک نیز به مراکز تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی سمنان مراجع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مورد قطعی سرخک در آرادان شناسایی شد

یک مورد قطعی سرخک در آرادان شناسایی شد