مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 16:422022-05-28سياسي

آغاز به کار «شورای حل اختلاف ویژه امور مدیریت شهری» در کرج


حسین فاضلی هریکندی در حاشیه این مراسم با اشاره به دیدار روز سوم خرداد رییس قوه قضاییه با مدیران شهری تهران و پیشنهاد تشکیل شورای حل اختلاف ویژه امور شهری گفت: - آغاز به کار شورای حل اختلاف ویژه امور مدیریت شهری در کرج حسین فاضلی هریکندی در حاشیه این مراسم با اشاره به دیدار روز سوم خرداد رییس قوه قضاییه با مدیران شهری تهران و پیشنهاد تشکیل شورای حل اختلاف ویژه امور شهری گفت: کرج جزو پنج کلانشهر اول کشور است و مشکلات مشابهی با پایتخت در حوزه امور شهری دارد.

مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: چهار روز پس از پیشنهاد رییس قوه قضاییه، شورای حل اختلاف ویژه امور مدیریت شهری با شرح وظیفه پنجگانه در کرج آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به قل از قوه قضاییه، آیین افتتاح شورای حل اختلاف ویژه امور مدیریت شهری کرج با شرح وظیفه پنجگانه ، با حضور رییس کل دادگستری استان البرز، معاون توسعه حل اختلاف، معاون قضایی رییس کل و دبیر شورای تحول قضایی دادگستری کل استان، شهردار شهر کرج و رییس و جمعی از اعضای شورای اسلامی این شهرستان برگزار شد.

حسین فاضلی هریکندی در حاشیه این مراسم با اشاره به دیدار روز سوم خرداد رییس قوه قضاییه با مدیران شهری تهران و پیشنهاد تشکیل شورای حل اختلاف ویژه امور شهری گفت: کرج جزو پنج کلانشهر اول کشور است و مشکلات مشابهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار «شورای حل اختلاف ویژه امور مدیریت شهری» در کرج

آغاز به کار «شورای حل اختلاف ویژه امور مدیریت شهری» در کرج