مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 16:322022-05-28بين الملل

سناریویی مخوف در انتظار تل آویو در آستانه برگزاری راهپیمایی پرچم


یک رسانه صهیونیست از  مخوف ترین سناریوی پیش روی ارتش رژیم صهیونیستی در رابطه با راهپیمایی پرچم که قرار است فردا یکشنبه برگزار شود، پرده برداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یک رسانه صهیونیست از مخوف ترین سناریوی پیش روی ارتش رژیم صهیونیستی در رابطه با راهپیمایی پرچم که قرار است فردا یکشنبه برگزار شود، پرده برداشت.

بر اساس این گزارش، شبکه عبری زبان کان امروز شنبه در گزارشی از خطرناک ترین سناریوی پیش روی ارتش رژیم صهیونیستی در جریان راهپیمایی تحریک آمیز فردا یکشنبه پرده برداشته و آورده است که تل آویو خود را برای احتمال حملات راکتی به عمق اراضی اشغالی از سمت جنوب لبنان در واکنش به برگزاری راهپیمایی پرچم آماده می کند.

شبکه مذکور اشاره کرد که نهادهای امنیتی و نظامی اسراییلی فرض را بر این خواهند گذاشت که جنبش حماس بخواهد این بار نه از غزه، بلکه از جنوب لبنان حملاتی راکتی را علیه شهرک های صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی صورت دهد.

از نگاه این رسانه رژیم صهیونیستی مخوف ترین سناریو برای مسئولان امنیتی اسراییلی این است که مبارزان مقاومت فلسطین علیه شرکت کنندگان در راهپیمایی پرچم دست به عملیات بزنند.

این شبکه عنوان کرد که در صورت تحقق این سناریو، احتمال انفجار اوضاع در مسجد الاقصی و اراضی 1948 وجود خواهد داشت و ممکن است اوضاع به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناریویی مخوف در انتظار تل آویو در آستانه برگزاری راهپیمایی پرچم

سناریویی مخوف در انتظار تل آویو در آستانه برگزاری راهپیمایی پرچم