مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 16:172022-05-28اجتماعي

ورود دستگاه قضا به ماجرای جوجه کُشی در اردبیل


معاون اجتماعی و پیشگیری دادگستری کل استان اردبیل گفت: بعد از دفن چند هزار جوجه توسط یکی از واحدهای پرورش مرغ در اردبیل، دادستانی به این موضوع ورود کرده و عاملان این کار را مجازات خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، در پی اقدام یکی از واحدهای پرورش مرغ در اردبیل در دفن چندین هزار جوجه زنده که تصاویر ویدیویی آن درفضای مجازی بازتاب گسترده ای داشته، جلال آفاقی، معاون اجتماعی و پیشگیری دادگستری کل استان اردبیل از ورود سریع دادستانی به موضوع و تشکیل پرونده قضایی خبر داد.

وی افزود: دفن چند هزار جوجه توسط یکی از واحدهای پرورش مرغ در اردبیل اقدامی غیرشرعی، غیراخلاقی و غیرقانونی بوده و دستگاه قضایی استان اردبیل تصمیم به مجازات سنگین عامل یا عاملین این عمل مجرمانه دارد.

معاون اجتماعی و پیشگیری دادگستری کل استان اردبیل با اشاره به حقوق حیوانات، این عمل را از جنبه اقتصادی نیز به ویژه در شرایط تورم و گرانی فعلی، به نوعی اخلال در نظام اقتصادی و تضییع حقوق مردم دانست و بیان کرد: از متولیان امر در سازمان های اداری مرتبط درخواست می کنیم تا اقدامات پیشگیرانه لازم را از تکرار موارد مشابه به عمل آورند.

گفتنی است؛ از دیروز فایل ویدئویی دفن جوجه های زنده در اردبیل توسط یک خودرو باری، موجب ناراحتی و تاسف مخاطبان رسانه ای و شهرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دستگاه قضا به ماجرای جوجه کُشی در اردبیل

ورود دستگاه قضا به ماجرای جوجه کُشی در اردبیل