مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 16:172022-05-28اجتماعي

هیچ شهریه ای ثبت نام مدارس دولتی نباید دریافت شود


دبیر ستاد ثبت نام اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در جلسه ستاد ثبت نام گفت: هیچ شهریه ای به جز هزینه بیمه و کتاب برای ثبت نام دانش آموزان در مدارس دولتی نباید دریافت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد فیروزی گفت: موضوع اول در ستاد ثبت نام استان کرمان، پیشگیری از وقوع مشکلات و نارضایتی مردم است، باید عیوب و نقص های سال های گذشته رفع شود.

وی افزود: آموزش، توجیه و پاسخگویی مستمر به خانواده ها باید در راستای تکریم ارباب رجوع صورت گیرد، ضمن اینکه توجه به افکار عمومی و رسانه ها هم ضروری است.

رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان کرمان گفت: 5163 فرم بازدید از مدارس استان کرمان در سامانه نظارت وزارت آموزش و پرورش تکمیل شده که 147 مدرسه هم ضمیمه بوده اند که با این وجود بیش از 98 درصد مدارس استان از آغاز آموزش حضوری در سال 1401 بازدید شده اند.

فیروزی گفت: آسیب شناسی فرایند ثبت نام در سال تحصیلی 1400-1401 و جمع آوری نظرات کارشناسی آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق می تواند بر اجرای مطلوب تر فرایند ثبت نام مؤثر باشد.

وی بیان کرد: نظارت بر فرآیند ثبت نام ضروری است، فرم امتیازبندی باید طراحی شود برای تشخیص اینکه چه تعداد دانش آموز در کروکی یک مدرسه هستند و چه تعداد نیستند؟ مرزهای کروکی هم باید مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ شهریه ای ثبت نام مدارس دولتی نباید دریافت شود

هیچ شهریه ای ثبت نام مدارس دولتی نباید دریافت شود