مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 16:172022-05-28اقتصادي

جابجایی 300 هزار تن محصول چغندرقند از خوزستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از جابجایی حدود 300 هزار تن محصول چغندرقند از سطح مزارع استان خبر داد.

- محمد جولانژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کار برداشت محصول چغندرقند در استان از از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز شده و تا پایان تیرماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این محصول در 15 هزار هکتار از زمین های کشاورزی استان کشت شده است، افزود: محصول چغندرقند در مزارع شهرهای شوش، دزفول، اندیمشک، شوشتر، بهبهان، حمیدیه و برای نخستین بار در اهواز کشت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان افزود: پیش بینی می شود 900 هزار تن محصول چغندرقند از سطح مزارع استان برداشت شود که با توجه به کم شدن سطح کشت به دلیل مشکلات کم آبی، برداشت این محصول در سال جاری کاهشی بوده است.

جولانژاد، کارخانه های قند استان های اصفهان، کرمانشاه، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، قزوین، همدان و فارس را مقصد برداشت این محصول عنوان کرد و گفت: محصول چغندرقند در استان خوزستان روزانه توسط 400 تا 500 کامیون در حال انجام است.

وی بیان کرد: با توجه به فراخون های صورت گرفته و درنظر گرفتن مشوق برای رانندگان حمل و نقل از سوی استان های مقصد، در حال حاضر مشکلی برای تأمین کامیون وجود ندارد اما به رغم تاکید سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای طبق قوانین مربوطه، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی 300 هزار تن محصول چغندرقند از خوزستان

جابجایی 300 هزار تن محصول چغندرقند از خوزستان