مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 16:122022-05-28سياسي

اجرای سریع و دقیق احکام قضایی یکی از سیاست های مهم قوه قضاییه است


رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولان قضایی باید اجرای احکام را به صورت دقیق و بر مبنای پیشگیری از وقوع جرم و حل سریع مشکلات مردم مورد توجه و نظارت خود قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمدرضا بهرامی ظهر شنبه در بازدید از دادگستری و دادسرای شهرستان بروجن، اظهار کرد: انجام کار جهادی و خدمت به مردم در ابتدای امر مستلزم هماهنگی و هم افزایی میان کارکنان است و در این مسیر مجموعه قضایی و اداری دادگستری باید به مثابه ید واحده برای مرتفع کردن مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم گام بردارند.

رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری افزود: این وحدت و انسجام در بعد برون سازمانی در قالب تعامل و ارتباط میان دستگاه قضایی با سایر نهادها قرار می گیرد که باید بر اساس مسئولیت های هر نهاد تعریف و برای خدمت و پاسخ به مطالبات مردم عملیاتی و اجرایی شود.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی برای تأمین آسایش و امنیت شهروندان و صیانت از حقوق ایشان با هیچ فرد یا نهادی تعارف ندارد، عنوان کرد: انعکاس این همکاری ها و توانمندی ها موجب جلوه گر شدن تصویر واقعی آرمان های انقلاب اسلامی نزد مردم است.

بهرامی در ادامه با بیان اینکه در مسیر قانون و روند اجرای عدالت همه یکسان و برابر هستند، مطرح کرد: دستگاه قضایی رمز موفقیت خود را در اجرای عدالت قرار داده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سریع و دقیق احکام قضایی یکی از سیاست های مهم قوه قضاییه است

اجرای سریع و دقیق احکام قضایی یکی از سیاست های مهم قوه قضاییه است