مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 16:022022-05-28پزشكي

ازدواج دانشجویی؛ الگویی برای ازدواج آسان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا زالی در مراسم آیین ازدواج دانشجویی شاخه نبات که با حضور 70 زوج در تالار امام خمینی (ره) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، - رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با بیان این که ازدواج دانشجویی در کشور به الگویی برای ازدواج آسان تبدیل شده است، گفت: آمار و مطالعات بیانگر این است که ازدواج های دانشجویی از با ثبات ترین ازدواج ها در کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا زالی در مراسم آیین ازدواج دانشجویی شاخه نبات که با حضور 70 زوج در تالار امام خمینی (ره) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، با تاکید بر این که در دوران دانشجویی شرایط تحصیلی، فرهنگی و اقتصادی دانشجویان به یکدیگر نزدیکتر است، گفت: در این شرایط اشتراکات دانشجویان بیشتر است و این همسان گزینی در ثبات ازدواج اثر مستقیم دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به تلاش های بی دریغ سفیدپوشان عرصه سلامت اظهار داشت: مدافعان سلامت تن بر آتش کرونا زدند و فرصتی برای حضور دوباره اجتماعات را فراهم کردند.

وی اهمیت ترویج ازدواج آسان در بین جوانان را مورد توجه قرار داد و به تاریخچه شکل گیری ازدواج های دانشجویی برای اولین بار از سوی دفتر نمایندگی، ولی فقیه اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازدواج دانشجویی؛ الگویی برای ازدواج آسان

ازدواج دانشجویی؛ الگویی برای ازدواج آسان