مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 15:572022-05-28سياسي

عقب ماندگی گیلان در جهش مسکن ملی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سید علی آقازاده امروز در نشست هماهنگی با تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی و خدماتی استان در سالن اجلاس دیوان محاسبات استان با بیان اینکه علیرغم زحمات مدیران همچنان نگرانی هایی در همه حوزه ها وجود دارد، اظهار کرد: در اجرای برخی اولویت ها در راه و شهرسازی به نظر می رسد نتوانسته ایم به اهداف تدوین شده، برسیم.

نماینده مردم رشت و خمام در خانه ملت با اشاره به پروژه های راه ناتمام در استان افزود: راه لوشان به رودبار سال ها به عنوان یک مطالبه باقی مانده که باید اقدام عاجلی در این رابطه از سوی مسؤولان استانی صورت بگیرد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان بر لزوم عبرت گیری از مسکن سازی در دولت های گذشته تأکید کرد و گفت: لازم است ارزیابی دقیقی از عملکرد مسکن سازی در گذشته داشته باشیم چراکه همچنان مردم در اجرای مسکن مهر مشکلاتی را دارند و نیازمند پیگیری است.

آقازاده با بیان اینکه در جهش مسکن ما از استان های کشور به نظر می رسد عقب هستیم، افزود: تهیه زمین و ارتفاع سازی با توجه به اقلیم گیلان باید با دقت صورت بگیرد.

وی با اشاره به مستهلک بودن راه ها در استان، بیان کرد: در راهداری نیز با توجه به اقلیم و شرایط آب و هوایی گیلان مشکلاتی وجود دارد که باید برای آن ها چاره اندیشی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب ماندگی گیلان در جهش مسکن ملی

عقب ماندگی گیلان در جهش مسکن ملی