مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 15:472022-05-28اقتصادي

آرین تایر سال 1401 را با برند ها و برنامه های جدید آغاز کرد


شرکت آرین تایر پویا در روز بیست و یکم اردیبهشت 1401 طی همایشی از نمایندگان برتر و منتخب قدردانی کرد.

شرکت آرین تایر ضمن رونمایی از محصولات و برندهای جدید در این همایش از نمایندگان برتر لاستیک های سواری و نمایندگان منتخب لاستیک های سنگین در سال 1400 تقدیر و تشکر کرد.

حسین عسگری، مدیرعامل شرکت آرین تایر پویا در این مراسم خلاصه ای از عملکرد در سال 1400 را اعلام و چالش ها و فرصت های پیش رو و برنامه های سال 1401 را بررسی کرد.

برند های جدید آرین تایر در حوزه تایرهای خودروهای سواری و تجاری آرین تایر پویا در سال 1401 به دنبال عرضه تایر خودروهای سواری با برند نانکنگ (NANKANG) و توسعه فعالیت در گروه لاستیک های سنگین تولید چین با انواع برند های برتر است.

نانکنگ برندی تایوانی و یکی از برترین برندهای حوزه لاستیک های سواری در جهان به شمار می رودکه سابقه تولید آن به بیش از 60 سال می­رسد.

این برند معتبر لاستیک در بخش های مختلف لاستیک های سواری از جمله چهارفصل، اسپرت، آفرود، زمستانی، تابستانی و مناسب برای مسافت های طولانی(Touring) دارای محصولات متنوعی است.

عسگری در ادامه معرفی برند نانکنگ افزود: این برند در ایران سابقه خوبی دارد و در زمره برندهای شناخته شده با سابقه بیش از 20سال در بازار تایرهای سواری ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرین تایر سال 1401 را با برند ها و برنامه های جدید آغاز کرد

آرین تایر سال 1401 را با برند ها و برنامه های جدید آغاز کرد