مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 15:372022-05-28سياسي

وزیر دفاع ترکیه با علی اف دیدار کرد/ «اردوغان» عازم باکو شد


بر اساس اعلام رسانه ها، در حالی وزیر دفاع ترکیه امروز با رییس جمهور آذربایجان در شهر باکو دیدار کرده است که «اردوغان» نیز عازم این کشور شده است.

- بر اساس اعلام رسانه ها، در حالی وزیر دفاع ترکیه امروز با رییس جمهور آذربایجان در شهر باکو دیدار کرده است که اردوغان نیز عازم این کشور شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آذرتاج، خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه امروز شنبه با الهام علی اف رییس جمهور آذربایجان در شهر باکو پایتخت این کشور دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس اعلام این رسانه، دو طرف با اشاره به اینکه روابط دوستانه و برادرانه ای میان جمهوری آذربایجان و ترکیه در همه زمینه ها با موفقیت در حال گسترش است، ابراز اطمینان کردند که سفر وزیر دفاع ترکیه به باکو موجب توسعه همکاری های فیمابین به ویژه در حوزه نظامی خواهد شد.

رییس جمهور آذربایجان و خلوصی آکار در این دیدار اعلام کردند که مانند سایر زمینه ها، همکاری های دو جانبه در حوزه نظامی با موفقیت ادامه خواهد داشت.

دو طرف پیرامون چشم انداز و آینده روابط میان آنکارا و باکو هم بحث و تبادل نظر کردند.

این در حالیست که به گزارش سایت قطره و به نقل ازآناتولی، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه هم امروز به دعوت الهام علی اف، همتای خود از کشور جمهوری آذربایجان از فرودگاه صبیحه گوکچن استانبول عازم باکو شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع ترکیه با علی اف دیدار کرد/ «اردوغان» عازم باکو شد

وزیر دفاع ترکیه با علی اف دیدار کرد/ «اردوغان» عازم باکو شد