مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 15:272022-05-28سياسي

پشت پرده حملات خاص به یک طرح بزرگ اقتصادی/ ترس اصلاح طلبان از کجاست؟


متاسفانه اصلاحات از تاکتیک سیاسی «فشار از پایین و چانه زنی از بالا» که در دوره های مختلف منشاء مشکلات بسیاری برای مردم بوده، دست بر نمی دارد و در حوزه اصلاحات اقتصادی از سوی این جریان پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، پایگاه خبری جهان نیوز نوشت: اصلاح طلبان که بانی وضع موجود هستند، پس از اجرای طرح جراحی اقتصادی دولت سیزدهم تا می توانند علیه آن خبرپراکنی می کنند.

این جریان سیاسی که هشت سال کشور را به سمت آرزوها و آمال پوچ خود که ارتباط با غرب است، هدایت کرد و میراث خود یعنی مشکلات تلنبار شده را به دولت جدید تحویل داد، حالا از فرصت استفاده کرده و سعی دارد به هر نحوی خود را در جایگاه منتقد بنشاند.

دولت هایی که اصلاح طلبان از آن حمایت می کردند تا چند سال عنوان می کرد که باید آواربرداری شود اما حالا با توجه به اینکه دولت آیت الله رییسی قصد دارد مشکلات دوره های گذشته را از مسیر صحیح حل و فصل کند، چنان سکوت خود را شکسته و به عنوان حامی افکارعمومی خود را نمایان می کنند که گویی این جریان نبود که همه تخم مرغ ها را در سبد برجام چید و کشور را در تنگنا و بن بست های مختلف رها کرده بود.

دولت رییسی از بدو روی کار آمدن با برنامه های مشخص در حوزه های مختلف و فعالیت مستمر و پیگیرانه سعی دارد امور را ساماندهی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده حملات خاص به یک طرح بزرگ اقتصادی/ ترس اصلاح طلبان از کجاست؟

پشت پرده حملات خاص به یک طرح بزرگ اقتصادی/ ترس اصلاح طلبان از کجاست؟