مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 15:122022-05-28سياسي

آیت الله سعیدی: امر به معروف و نهی از منکر باید هیأتی دنبال شود


امام جمعه قم با بیان اینکه در امر به معروف و نهی از منکر باید به صورت هیأتی کار کرد و تنگ نظری را کنار گذاشت، گفت: در هیأت همه برای رضای خدا و به صورت خودجوش جمع می شوند و هیچ کسی حقوق و جایگاه خاصی ندارد و کسی به دنبال این نیست که جای دیگری را بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، اظهار کرد: باید به فریضه امر به معروف و نهی از منکر نگاه قرآنی و اهل بیتی داشته باشیم و هرچه این نگاه تقویت شود راه های هدایت به روی ما بازتر خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت نیت در کارها، گفت: علاوه بر اینکه برای کارهای خود باید صندوق دنیایی داشته باشیم و برنامه ریزی، مراقبت و حراست کنیم باید یک صندوق آخرتی هم برای کارها در نظر بگیریم و برای آخرت خود کار کنیم و این کار باعث اخلاص در کارها می شود.

تولیت آستان مقدس بانوی کرامت با بیان اینکه اگر تنها نفع دنیایی مدنظر ما باشد دیر یا زود زمین خواهیم خورد، افزود: در کارهای معنوی و دینی مانند امر به معروف و نهی از منکر به طریق اولی باید آخرت مدنظر ما باشد و اگر این طور شد دیگر انحصاری کار نمی کنیم و از توان همه مجموعه ها استفاده می کنیم و در اصطلاح به صورت هیأتی کار می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: امر به معروف و نهی از منکر باید هیأتی دنبال شود

آیت الله سعیدی: امر به معروف و نهی از منکر باید هیأتی دنبال شود