مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 15:022022-05-28سياسي

تفاهم نامه همکاری احداث کمربندی جنوبی دماوند امضا شد


فرماندار شهرستان دماوند از امضای تفاهمنامه همکاری سه جانبه برای احداث کمربندی جنوبی این شهرستان خبر داد.

- رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دماوند اظهار کرد: تفاهم نامه احداث کمربندی جنوبی دماوند پس از پیگیری های مکرر نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس، استاندار تهران و دیگر مسئولان امروز در دولت مردمی آیت الله رییسی به امضا رسید.

وی افزود: طبق این تفاهم نامه سه جانبه بین وزارت راه و شهرسازی، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص)، مقرر شده تا برای تأمین اعتبارات پروژه، تهاتر نفت انجام شود.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: در این راستا، قرارگاه خاتم الانبیا از فردا به مدت سه ماه مهلت دارد که طرح های پیشنهادی خود را آماده کند و پیشنهاد اصلی ما احداث تونل است، چراکه با توجه به مسافت 6 کیلومتری آن، هزینه ها کمتر است و مشکل کمتری وجود دارد.

طاهرخانی ادامه داد: پیشنهاد دیگر، احداث کنارگذر به طول 12 کیلومتر است که با توجه به اینکه باید تملک اراضی صورت بگیرد، این پیشنهاد هزینه های سنگینی به همراه دارد و در بحث احداث تونل در مرحله نخست یک لاین آن طی دو سال به بهره برداری خواهد رسید که در بحث کاهش و کنترل ترافیک منطقه حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری احداث کمربندی جنوبی دماوند امضا شد

تفاهم نامه همکاری احداث کمربندی جنوبی دماوند امضا شد