مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 14:572022-05-28سياسي

حق هیچ کس در واریز یارانه تضییع نخواهد شد/ پیامک به دهک دهمی ها


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه حتی حق یک نفر ضایع نخواهد شد گفت: آنهایی که علی الحساب یارانه دریافت کرده اند کمتر از 90 درصد هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الله عبدالملکی روز شنبه 7 خرداد در حاشیه آیین تودیع و معارفه رییس جدید مرکز حراست و مشاور ستاد دانش بنیان و فناوری های وزیر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 90 درصد مردم یارانه دریافت خواهند کرد و همه کسانی که جزو این افراد هستند و هنوز یارانه دریافت نکرده اند، خیالشان راحت باشد که یارانه آنها پرداخت می شود.

وی افزود: 2 گروه در خصوص یارانه ها داشته ایم: افرادی که اصلاً پرونده یارانه نداشته اند این افراد حدود هفت و نیم میلیون نفر هستند که باید از سامانه اعلامی سازمان هدفمندی یارانه ها ثبت نام کنند که به حدود چهارتا پنج میلیون نفر از آنها یارانه تعلق می گیرند.

وزیر رفاه با اشاره به افرادی که یارانه آنها توسط دولت قبل حذف و یا خودشان حذف کرده اند گفت: این افراد باید در سامانه اعلامی سازمان هدفمندی یارانه ها ثبت نام کنند، حقشان است که یارانه دریافت کنند.

وی ادامه داد: سازمان هدفمندی یارانه ها، لیست ثبت نام کنندگان را برای وزارت رفاه، ارسال می کند بررسی ها تکمیلی انجام می شود و یارانه برای آنها از اردیبهشت ماه لحاظ می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق هیچ کس در واریز یارانه تضییع نخواهد شد/ پیامک به دهک دهمی ها

حق هیچ کس در واریز یارانه تضییع نخواهد شد/ پیامک به دهک دهمی ها