مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 14:522022-05-28پزشكي

فوت یک میلیون نفر در اثر همنشینی با سیگاری ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر حسن آذری پور عضو کمیته آموزش و ارتقای سلامت ستاد کشوری کنترل دخانیات به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات اظهار کرد: - عضو کمیته آموزش و ارتقای سلامت ستاد کشوری کنترل دخانیات از فوت یک میلیون نفر در سال به علت بیماری های ناشی از استعمال دخانیات توسط دیگران و همنشینی با افراد سیگاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر حسن آذری پور عضو کمیته آموزش و ارتقای سلامت ستاد کشوری کنترل دخانیات به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات اظهار کرد: هدف از نامگذاری هفته ملی بدون دخانیات یادآوریِ خطرناک بودن استعمال آن و همسوشدن کشور ها برای اولویت قرار دادن کنترل دخانیات است.

وی با بیان اینکه سالانه هشت میلیون نفر به علت استعمال دخانیات در جهان فوت می کنند افزود: یک میلیون نفر هم با اینکه سیگاری نیستند، اما به علت بیماری های ناشی از استعمال دخانیات دیگران و همنشینی با افراد سیگاری جان خود را از دست می دهند.

عضو کمیته آموزش و ارتقای سلامت ستاد کشوری کنترل دخانیات، در مورد لزوم فرهنگ سازی و برنامه ریزی در این راستا در دو محیط مدرسه و خانواده گفت: از آنجایی که گروه سنی نوجوان و جوان بیشترین ساعات زندگی خود را در دو موقعیت مدرسه و خانواده به سر می برند لذا بیشترین اقدامات و برنامه ها را هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت یک میلیون نفر در اثر همنشینی با سیگاری ها

فوت یک میلیون نفر در اثر همنشینی با سیگاری ها