مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 14:472022-05-28سياسي

اجرای طرح امر به معروف مسئولان در قم


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم با بیان اینکه اجرای فریضه مهم امر به معروف باید در دستگاه ها به صورت جدی تر دنبال شود، گفت: امر به معروف مسئولان در قم دنبال می شود و اگر مسئولی تخلف کند مورد مطالبه گری قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم پیش از ظهر امروز با آیت الله سید محمد سعیدی رییس این ستاد و امام جمعه قم در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین گرجی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم با اشاره به برگزاری همایش دبیران استان های ستاد امر به معروف در مشهد مقدس گفت: در این همایش ارزیابی سال های گذشته ستاد امر به معروف استان ها انجام شد و قم رتبه 24 در سال 1400 را به دست آورد و استان های کردستان، فارس، آذربایجان شرقی، مازندران و خراسان رضوی به ترتیب اول تا پنجم شدند.

وی با بیان اینکه استان هایی که حمایت استانداری، سپاه، شهرداری، فرهنگ و ارشاد و سایر نهادها را داشتند بهتر کار کرده اند، افزود: در این همایش برنامه های سراسری سال 1401 ستادهای استانی امر به معروف و نهی از منکر با محوریت موضوع عفاف و حجاب ابلاغ شد تا به صورت سراسری و هماهنگ کارها شروع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح امر به معروف مسئولان در قم

اجرای طرح امر به معروف مسئولان در قم