مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 14:422022-05-28اجتماعي

نبود کارت سوخت گازوییل آزاد و مشکل ترافیک در ایلام


مسوولین چاره ای بیندیشند سرایی یکی از رانندگان به خبرنگار فارس گفت: این مشکل مدت هاست که در ایلام وجود دارد و برای رانندگان ماشین های سنگین دیگر غیر قابل تحمل است، مگر چقدر باید معطل بمانیم تا یک باک گازوییل پر کنیم؟ یعنی اینقدر سخت است که نمی توان برای این مشکل فکری کنند.

وی افزود: مسئولین اعلام می کنند که جلوگیری از قاچاق، گازوییل به صورت آزاد بزنیم که اینها فقط بهانه است اگر همین طور پیش برود هیچ باری به سمت ایلام دیگر حمل نمی کنیم.

تنها یک جایگاه کارت سوخت گازوییل دارد یکی دیگر از رانندگان به خبرنگار فارس گفت: به سمت هر جایگاهی که حرکت می کنیم کارت سوخت گازوییل آزاد ندارند و فقط مختص یک جایگاه است، چرا فقط آن جایگاه باید کارت سوخت داشته باشد و سودش را ببرد؟ این چه عدالتی است که شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایلام در تقسیم بندی انجام داده است.

وی ادامه داد: لااقل تصمیمات صحیح اندیشیده شود که نه تنها رانندگان بلکه جایگاه داران با مشکل برخورد نکنند چرا که هزینه زیادی برای احداث این جایگاه ها صورت گرفته است؛ امیدواریم مسئولین استان ایلام نسبت به حل این اتفاق واقعاً ساده که با یک ترتیب دوره ای برطرف می شود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود کارت سوخت گازوییل آزاد و مشکل ترافیک در ایلام

نبود کارت سوخت گازوییل آزاد و مشکل ترافیک در ایلام