مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 14:372022-05-28سياسي

پهپاد و موشک کروز حیدر رونمایی شد


از جمله دستاوردهای جدید ارتش در پایگاه 313، موشک «حیدر1» و پهپاد کروز «حیدر2» برای افزایش برد و توان عملیاتی پهپادی است که امکان حمل پهپاد کروز بر روی پهپادهای راهبردی نیز فراهم شده است.

- از جمله دستاوردهای جدید ارتش در پایگاه 313، موشک حیدر1 و پهپاد کروز حیدر2 برای افزایش برد و توان عملیاتی پهپادی است که امکان حمل پهپاد کروز بر روی پهپادهای راهبردی نیز فراهم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پایگاه پهپادی راهبردی 313 ارتش جمهوری اسلامی ایران با انواع پهپادهای رزمی، شناسایی و انهدامی ایرانی، مسلح به سامانه های موشکی و بمب های بومی و سامانه های جنگ الکترونیک، مورد بازدید سردار سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح قرار گرفت.

پایگاه پهپادی راهبردی 313 یکی از پایگاه های زیرزمینی پهپادی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که متناسب با سطح امنیتی مورد نیاز در مناطق مختلف مرزی توسط ارتش طراحی و گسترش یافته اند.

در این پایگاه، پرنده های بدون سرنشین راهبردی ارتش شامل بیش از یکصد فروند پهپادهای کمان22، کمان12، ابابیل5، مهاجر6، فطرس و کرار ، مجهز به انواع مهمات، بمب ها، موشک های رهگیر و هوا به سطح و راکت های بومی استقرار یافته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهپاد و موشک کروز حیدر رونمایی شد

پهپاد و موشک کروز حیدر رونمایی شد