مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 14:372022-05-28سياسي

دستور رییس جمهوری برای اولویت قراردادن حمل ریلی کالاهای اساسی


حمل و نقل ریلی بیش از تحریم های خارجی، از تحریم های داخلی زیان دیده که از همین رو راه آهن تلاش کرده تا تحریم ها و موانع پیشرفت داخلی را از سر راه بردارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سید میعاد صالحی در حاشیه بازدید نهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته که در محل نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری است از دستور رییس جمهوری برای اولویت قراردادن حمل ریلی کالاهای اساسی بر دیگر شقوق حمل و نقل، خبر داد و تصریح کرد: نگاه دولت، توسعه ناوگان بویژه توسعه ناوگان باری در راه آهن است زیرا قرار بر آن است که سهم 10 درصدی که تاکنون ریل از حمل کالاهای اساسی داشته است افزایش یابد.

وی ادامه داد: نگاه و تلاش ما این است تا دستور رییس جمهوری به نحو صحیح اجرایی شود و این یک شعار یا یک مصاحبه نیست بلکه رویکردی است که در وزارت راه و شهرسازی دولت سیزدهم و شرکت راه آهن با برداشتن قدم های مؤثر و عملیاتی اجرایی شود و در این راه حتی با دو وزارت خانه اقتصاد و جهاد کشاورزی هماهنگی های لازم به عمل آمده است.

صالحی با بیان اینکه حوزه حمل و نقل ریلی در گذشته یکی از مظلوم ترین حوزه های حمل و نقلی در کشور بوده است افزود: در دولت سیزدهم تلاش می شود تا سرمایه گذاری در ریل برای بخش خصوصی جذابیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییس جمهوری برای اولویت قراردادن حمل ریلی کالاهای اساسی

دستور رییس جمهوری برای اولویت قراردادن حمل ریلی کالاهای اساسی