مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 14:322022-05-28سياسي

ارتقای توان پهپادی ما توقف ناپذیر است


همه آن چیزی را که برای دفاع از کشور و انجام ماموریت نیاز داریم را خودمان فراهم می کنیم و به هیچ وجه ارتقای توان رزمی از جمله ارتقای توان پهپادی توقف پذیر نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایگاه پهپادی راهبردی 313 گفت: امروز این توفیق را داشتیم که بخشی از توانمندی پهپادی ارتش جمهوری اسلامی ایران را ارائه کنیم.

همه این امکاناتی که فراهم شده در راستای تدابیر فرمانده معظم کل قوا و سیاست های ابلاغی ستاد کل نیروهای مسلح ایجاد شده است که بتوانیم در مقابل تهدیدهای احتمالی، وظیفه و ماموریت اصلی خود را که دفاع از استقلال، نظام جمهوری اسلامی و حدود و ثغور کشورمان و برقراری امنیت ملت بزرگ ایران است به خوبی انجام دهیم.

وی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در راستای ارتقای توان رزمی خود به هر اندازه ای که نیاز باشد تلاش می کنند و برای تحقق این هدف، در همه حوزه ها بویژه در بخش قابلیت های پهپادی با اتکا بر توانمندی های بومی و جوانان پیشرفت های بسیاری داشته اند تا امروز که بخشی از آنها را که مجهز به انواع تسلیحات و تجهیزات بومی ایرانی است در اینجا ملاحظه کردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای توان پهپادی ما توقف ناپذیر است

ارتقای توان پهپادی ما توقف ناپذیر است