مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 14:272022-05-28اقتصادي

افزایش 40درصدی مال الاجاره خودروهای استیجاری شهرداری تهران


مدیرعامل شرکت خودرو سرویس شهر از افزایش 40 درصدی نرخ خدمات خودروهای استیجاری و یکسان سازی در پرداختی خودروهای شخصی و تاکسی در شهرداری تهران خبر داد.

-  افشین جباری  مدیرعامل شرکت خودرو سرویس شهر  در گفت و و با خبرنگار فارس، گفت: با پیگیری های مستمر ممدیرکل پشتیبانی شهرداری تهران و با دستور  معاون توسعه سرمایه انسانی ومعاون مالی و اقتصاد شهری و علی رغم همه مضیقه های مالی مدیریت شهری، امسال در چارچوب سیاست گذاری های معیشتی شهردار تهران اتفاقات خوبی برای همکاران راننده رقم خورد.

از جمله افزایش 40 درصدی نرخ خدمات خودرویی که بیشترین افزایش نرخ در همه ادوار گذشته است.

مدیرعامل شرکت خودرو سرویس شهر تصریح کرد: همچنین بعد از 2 سال نرخ پرداختی به خودروهای شخصی و تاکسی در مدل های مشابه یکسان شد و اثرگذاری مدل و سالِ ساخت خودروهای وانت نیز در پرداختی ‎ها برداشته شد تا دغدغه همکاران خوب مان در این زمینه هم برطرف شود.

جباری همچنین از پرداخت 20 ساعت کارکرد تشویقی جدای از ساعت کارکرد ماهانه به همکاران راننده در شهرداری تهران خبر داد و گفت: ساعت کارکرد تشویقی به میزان 20 ساعت برای همکاران راننده شهرداری تهران در نظر گرفته شده است که در قالب سامانه سهند (سامانه هوشمند ناوگان شهرداری تهران) پرداخت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 40درصدی مال الاجاره خودروهای استیجاری شهرداری تهران

افزایش 40درصدی مال الاجاره خودروهای استیجاری شهرداری تهران