مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 14:272022-05-28سياسي

275 بسته معیشتی بین خانواده های زندانیان در اردبیل توزیع می شود


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: تعداد 275 بسته کمک معیشتی همزمان با هفته نسیم مهر در میان خانواده های تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان استان اردبیل توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین کثیرلو بعدازظهر شنبه در مراسم آغاز دومین مرحله کمک های مومنانه اظهار کرد: همزمان با هفته نسیم مهر و به فاصله دو روز از برگزاری جشن نسیم مهر با همت خیرین حسینی استان و مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) تعداد 275 بسته کمک معیشتی به ارزش تقریبی دو میلیارد ریال تهیه و در سراسر استان پخش می شود.

وی با بیان اینکه این بسته ها در بین خانواده های تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان استان اردبیل توزیع می شود، گفت: از ابتدای سال تاکنون 500 بسته کمک معیشتی به ارزش سه میلیارد ریال تهیه و بین خانواده های بی بضاعت زندانیان استان پخش شده است.

رییس هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان استان اردبیل با اشاره به اینکه این طرح در دو مرحله برگزار شده، افزود: آزادسازی زندانیان در استان اردبیل به یک امر نهادینه و فرهنگ ارزشمند تبدیل شده و همچنین امری لازم و ضروری است که با همت و مشارکت مسئولان و خیران آمار آسیب های اجتماعی را در استان کاهش دهیم و زندانیان را به آغوش خانواده های خود بازگردانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

275 بسته معیشتی بین خانواده های زندانیان در اردبیل توزیع می شود

275 بسته معیشتی بین خانواده های زندانیان در اردبیل توزیع می شود