مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 14:272022-05-28اجتماعي

بزرگراه شهید چمران ایمن سازی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، حسین کریمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه با اشاره به اینکه نبود گاردریل و علائم، - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 2 گفت: به منظور ارتقای ایمنی تردد در معابر شهری و بزرگراهی، عملیات تعمیر و نگهداری گاردریل در بزرگراه شهید چمران اجرا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، حسین کریمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه با اشاره به اینکه نبود گاردریل و علائم، موجب اختالات ترافیکی و تصادفات متعدد در بزرگراه و معابر می شود، اظهار کرد: نصب و مرمت گاردریل، ساماندهی تجهیزات و تابلو های ترافیکی بزرگراه ها انجام شد.

وی افزود: بزرگراه شهید چمران از جمله محور های پر تردد پایتخت است که در همین راستا ایمن سازی و ساماندهی تجهیزات ترافیکی و گاردریل این محور اجرا شد.

کریمی در پایان گفت: همزمان با اقدامات اجرایی در بزرگراه ها، عملیات نصب و ساماندهی تجهیزات ترافیکی در معابر شهری نیز در حال انجام است.

به گفته وی عملیات خط کشی عابر پیاده در محور های پر تردد و همچنین مقابل مراکز درمانی و آموزشی از دیگر اقدامات ترافیکی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگراه شهید چمران ایمن سازی شد

بزرگراه شهید چمران ایمن سازی شد