مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 14:222022-05-28سياسي

بازدید رییس ستاد کل نیروهای مسلح از یک پایگاه سرّی ارتش + فیلم و جزییات


در این بازدید سرلشکر باقری در جریان آخرین توانمندیها در حوزه تولید انواع پهپادهای نظامی، تهاجمی و دور برد ارتش قرار گرفت.

با عملیاتی شدن این پایگاه سری که در عمق صدها متری زمین طراحی و ساخته شده جمهوری اسلامی ایران به قدرت برتر پهپادی در منطقه تبدیل شده است.

- باقری در بازدید از پایگاه پهپادی 313 ارتش: هیچ وقت تهدید را کوچک نمی گیریم/ در هر موردی باید صحنه نبرد محتمل را دقیق بررسی کنیمرییس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اهمیت پهپادها در رزم های نوین، گفت: ارتش با درک دقیق نیاز نبردهای آینده با استفاده از روش ها و تجهیزات جدید وارد صحنه و عرصه متحول امروز و آینده شده است و خوشبختانه امروز در عرصه پهپادی این توانمندی را در ارتش دیدیم.

سردار سرلشکر محمد باقری، رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران پس از بازدید از پایگاه پهپادی راهبردی 313 در جمع فرماندهان ارتش و فعالان عرصه طراحی و تولید پهپادهای ارتش، گفت: امروز برای من یک روز فوق العاده ارزشمند و استثنایی است که چنین قدرت قابل توجهی در حوزه پهپادی را در ارتش جمهوری اسلامی ایران و در یکی از پایگاه های زیرزمینی و امن عملیاتی پهپاد، آن هم در سطح راهبردی مشاهده کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس ستاد کل نیروهای مسلح از یک پایگاه سرّی ارتش + فیلم و جزییات

بازدید رییس ستاد کل نیروهای مسلح از یک پایگاه سرّی ارتش + فیلم و جزییات