مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 14:122022-05-28بين الملل

دیدار معاون نخست وزیر طالبان با علمای شیعه افغانستان


معاون اول نخست وزیر طالبان در دیدار علما و بزرگان شیعه با بیان اینکه آباد کردن افغانستان مسئولیت مشترک تمام مردم این کشور است، گفت: رفاه و ثبات اقتصادی اولویت دولت موقت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، ملا برادر معاون اول نخست وزیر طالبان با علما و بزرگان شیعه افغانستان دیدار و گفت وگو کرد.

معاون نخست وزیر طالبان در این دیدار گفت: آباد کردن افغانستان مسئولیت مشترک تمام مردم این کشور بوده و آغوش امارات اسلامی برای تمامی شهروندان باز است.

وی همچنین افزود که رفاه و ثبات اقتصادی مردم از اولویت های اصلی دولت موقت طالبان است.

پیش از این نیز مولوی امیرخان متقی وزیر امور خارجه طالبان با شورای علما و برخی از متنفذین جامعه تشیع افغانستان دیدار و گفت وگو کرده بود.

وی گفته بود که علمای و متنقذین شیعه به دنبال علم و ترقی و پیشرفت افغانستان بوده و این دقیقا چیزی است که طالبان نیز به دنبال آن است.

  متقی در دیدار با علمای اهل تشیع افغانستان تاکید کرد: تمام توطئه های دشمن پس از به قدرت رسیدن طالبان یکی پس از دیگری و با کمک علما و تمام مردم خنثی شده است.

  وزیر خارجه دولت موقت طالبان گفت: پیش از این قدرت گرفتن طالبان بارها به برادران شیعه پیغام فرستادیم که هیچی تفرقه ای بین ما و شما وجود ندارد و به دنبال تحولات اخیر نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار معاون نخست وزیر طالبان با علمای شیعه افغانستان

دیدار معاون نخست وزیر طالبان با علمای شیعه افغانستان