مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 14:122022-05-28حوادث

بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر در شمال غرب کشور منهدم شد


فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از انهدام بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر در شمال غرب کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار رحیم جهانبخش ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی با اقدام گسترده عملیاتی، اعضای باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در شمال غرب کشور را شناسایی و منهدم کند، افزود: پلیس مبارزه استان با اقدام گسترده عملیاتی و فنی موفق شد، یک باند فعال قاچاق مواد مخدر در شمال غرب کشور را که در چندین استان اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می کردند، شناسایی و منهدم کند.

وی ادامه داد: در این راستا بیش از 900 کیلوگرم انواع مواد مخدر به ارزش بیش از 600 میلیارد ریال کشف و ضبط شده است که بخش قابل توجهی از این مواد، هرویین فشرده است.

سردار جهانبخش عنون کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، با انجام کار اطلاعاتی شبانه روزی و بهره گیری از شیوه های نوین پلیسی از فعالیت یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر که قصد انتقال آن از شرق کشور به ارومیه را داشتند، مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با تشکیل چندین اکیپ عملیاتی ضمن هماهنگی با مرجع قضایی نسبت به رصد و شناسایی تمامی متهمان اقدام و با اشراف اطلاعاتی ،6 دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر در شمال غرب کشور منهدم شد

بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر در شمال غرب کشور منهدم شد