مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 14:072022-05-28اقتصادي

جلوگیری از اجرای تور گردشگری غیرمجاز در قزوین


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین از جلوگیری و برخورد با اجرای یک تور غیرمجاز گردشگری به مقصد اسالم – خلخال در روز جمعه ششم خردادماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر علیرضا خزائلی با اشاره به جلوگیری و برخورد با اجرای یک تور غیرمجاز گردشگری به مقصد اسالم – خلخال در روز جمعه اظهار کرد: این تور گردشگری بامداد روز گذشته به مقصد منطقه اسالم – خلخال قصد خروج از قزوین را داشت که طبق بررسی های به عمل آمده به دلیل نداشتن مجوز از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری رسمی، بیمه نامه و راهنمای گردشگری با حضور کارشناس حوزه نظارت بر تأسیسات گردشگری اداره کل و همراهی رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان و جانشین اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی با حکم معاون دادستان قزوین از برگزاری آن جلوگیری شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین افزود: در روز گذشته سه تور گردشگری به مقاصد گیسوم، قلعه رودخان و کاشان بررسی و با توجه به کامل بودن مدارک و مجوزهای قانونی اجرا شدند.

خزائلی با بیان اینکه برگزاری تورهای گردشگری تنها با اخذ مجوز از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری رسمی دارای مجوز بند ب و با رعایت استانداردهای تور امکان پذیر است یادآور شد: متأسفانه برای برگزاری برخی تورها با ترفندهای مختلف ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از اجرای تور گردشگری غیرمجاز در قزوین

جلوگیری از اجرای تور گردشگری غیرمجاز در قزوین