مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 14:072022-05-28سياسي

تمامی وزارتخانه ها موظف به دانش بنیان کردن دستگاه های متبوع خود هستند


با در اختیار گذاشتن امکانات مالی و زیرساختی به حوزه دانش بنیان، تمامی وزارتخانه ها موظف به دانش بنیان کردن دستگاه های متبوع خود هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پنجمین جلسه ستاد ویژه رفع موانع، تقویت و توسعه شرکت های دانش بنیان صبح امروز (شنبه) به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

مخبر در این جلسه که معاون علمی و فناوری رییس جمهور و همچنین مسئولان دستگاه های مربوطه حضور داشتند، با اشاره به نامگذاری سال 1401 به عنوان تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین و با تاکید بر بهره گیری از برخی فرصت های موجود در بودجه سال جاری برای کمک به توسعه دانش بنیان در کشور، افزود: تاکنون توجه کافی به توسعه شرکت های دانش بنیان در بودجه جاری کشور نشده است و به دنبال آن هستیم تا در بودجه ریزی سالانه دولت توازنی در اختصاص بودجه معاونت علمی و فناوری با سایر دستگاه ها و بخش ها بوجود آید.

وی خاطر نشان کرد: با در اختیار گذاشتن امکانات مالی و زیرساختی به حوزه دانش بنیان، تمامی وزارتخانه ها موظف به دانش بنیان کردن دستگاه های متبوع خود و همچنین اشتغال زایی در این بخش هستند.

معاون اول رییس جمهور خاطر نشان کرد: با همکاری سازمان برنامه و بودجه و تخصیص اعتبارات لازم در راستای تحقق قانون جهش تولید دانش بنیان و با ورود و کمک شرکت های دانش بنیان و درآم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی وزارتخانه ها موظف به دانش بنیان کردن دستگاه های متبوع خود هستند

تمامی وزارتخانه ها موظف به دانش بنیان کردن دستگاه های متبوع خود هستند