مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 14:072022-05-28بين الملل

گزارش میدانی روسیه؛ 18 پهپاد اوکراین سرنگون شد


وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که در جریان عملیات روز گذشته ارتش این کشور، 18 هواپیمای بدون سرنشین اوکراین سرنگون شد و 260 ملی گرای اوکراینی کشته شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، ایگور کوناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه امروز (شنبه) اعلام کرد که سامانه های پدافند هوایی روسیه یک فروند بالگرد Mi-8 اوکراین را در منطقه زاپروژیا منهدم کردند و یک فروند موشک بالستیک توچکا-یو را در منطقه جمهوری خلق دونتسک رهگیری کردند.

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی تاس، وی گفت: سامانه های پدافند هوایی روسیه یک بالگرد Mi-8 اوکراینی را در نزدیکی روستای اورخوو در منطقه زاپروژیا سرنگون کردند .

به گفته کوناشنکوف، یک موشک بالستیک اوکراینی توچکا-یو در منطقه سواتوو در جمهوری خلق لوهانسک رهگیری شد و هفت راکت انداز چندگانه اسمرچ در مناطق شهرک های سوخایا کامنکا در منطقه خارکیف و گلایا پرستان در منطقه خرسون سرنگون شد.

به گفته این ژنرال روس، همچنین پدافند هوایی فدراسیون روسیه در طول روز، 18 هواپیمای بدون سرنشین اوکراینی را بر فراز مناطق شهرک های ژوتنوه، پیتومنیک، لوزووا، لیپتسی، ولوخوف یار، گلوبوکوی، استرلچیا، پتریوسکه، میخاییلوفکا، موسپانوو، گذرگاه های کوچک منطقه خارکیف، جمهوری خلق پروومایسک لوهانسک، ووزنسنسک و منطقه میکلایف سرنگون کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش میدانی روسیه؛ 18 پهپاد اوکراین سرنگون شد

گزارش میدانی روسیه؛ 18 پهپاد اوکراین سرنگون شد